noctis in dies

noctis in dies
@Heimweh
"ben ateist değilim, babasıymış gibi tanrı’ya küsen bir çocuğum."
- Sult (Henning Carlsen, 1966)
Knut Hamsun'ın ''Açlık'' romanına kaliteli bir uyarlama; ... bir insan hassas diye illa ki deli olacak diye birşey yok önemsiz şeylerle yaşayan ve sert bir söz yüzünden ölebilecek insanlar var ...
Sinema
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Uzak nedir? Kendimin bile ücrasında yaşayan benim için gidecek yer ne kadar uzak olabilir?"
“İnsan, bir maceraya benzer bir şekilde, tanımsız olan şeyin içine doğru dolaşıp sapıp gidiyor ...’’ Heidegger