noctis in dies

noctis in dies
@Heimweh
"ben ateist değilim, babasıymış gibi tanrı’ya küsen bir çocuğum."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“İnsan, bir maceraya benzer bir şekilde, tanımsız olan şeyin içine doğru dolaşıp sapıp gidiyor ...’’ Heidegger
Sebebini bilmediğimiz duygular yaşıyor ve bunlara insan yaşantıların biçtiği kalıplar ile isimler koyuyoruz. Aslında yapmamız gereken tek şey yaşamak; özgürce, plansız ve korkmadan.