noctis in dies

noctis in dies
@Heimweh
"ben ateist değilim, babasıymış gibi tanrı’ya küsen bir çocuğum."
—— Hegel, ‘’sevgi’’ kavramı ile ‘’kendine yönelik saf bir sevgi’’yi değil, sevilen ‘’öteki’’ içinde kendini kaybeden bir bağlanmayı kastetmektedir ...’’ —— *[H.S.Harris / Hegel’in 1807’ye Kadarki Entelektüel Gelişimi]
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Karmaşık ve gergin huylu kişiler hep böyledir. Çok güçlü olan duyguları ya incitir ya da eğilir. Ya öldürür ya da ölür. Sığ hüzünler, sığ aşklar uzun ömürlüdür. Büyük aşklar, büyük üzüntülerse kendi büyüklüklerinin kurbanı olurlar." open.spotify.com/track/11ieQ0FKu...
hiçbir şeyin henüz doğmaya tenezzül etmediği bir dünyaya dalıp gitmek, sonsuzca… bilincin istemeden sezinlediği dünyaya, oraya, daha bir varlığa bürünmemiş dölyatağına, benden önceki bir ben’in sıfır varlığının tadının çıkarıldığı dünyaya doğru hayali bir yolculuk… doğmuş olmamak, sadece onu düşünmek, ne mutluluk, ne özgürlük, ne sonsuzluk!
burada bırakalım, boğuluyorum (deleuze)
Kumsalda yürürüz. İda: Sonra? Sonra bir köpek alırız, evleniriz, çocuk, ev kurarız. İda: Sonra? Her zamanki sorunlar hayat işte -Sonra... Ida, Pawel Pawlikowski ''Sırça fanusun içinde ölü bir bebek gibi tıkılıp kalan insan için dünyanın kendisi kötü bir rüyadır.'' youtu.be/R7elB8NGZjg
Liv & lngmar
"Dün gece bir rüya gördüm ... ...sen ve ben acı verecek şekilde birbirimize bağliydik ."