Hayatımda mutlu günlerim olmuştu elbette ama mesele sadece mutluluk değildi. Önemli olan yaşadığın hayatın bir anlamı bir değeri olduğunu hissetmekti. Elinde çiçekler tutan beyaz gelinlik giymiş kızın mutluluğu gibi birşey değildi bu. Daha derin bir varoluş sorunuydu.
Biri sizi sevebilir, âşık olabilir. Fakat sizi anlamıyorsa, sizin mutlu olacağınız şeyleri yapamıyorsa yapılacak birşey yoktur. O dünyanin en iyi aşığı olsa bile bir önemi yoktur. Çünkü unutmayın, sadece sevgi ile hiç birşey olmaz.
Kadın ile erkek eşittir güya hak defterinde
Boşandığında kadına dul derler yazmaz erkeğin kimliğinde. Yemeğin tuzu yoktur gömlek ütüsüz diye katlanır her türlü köteğe. Öyle erkekliği tarladaki böcekte yapar sokaktaki köpekte.