“İnsan yüreğinde neler olur bilmem, ama bir şey biliyorsam o da çoğu erkeğin ve kadının farklı sebeplerden dolayı sevdiğidir. Bence çoğu erkek kendini memnun edeni sever ve daha fazlasını düşünmez.”
“Yani yalnız olmaktan mutluydum, yanımda başkaları olmadığı zaman olduğum kişinin sessizliğinin tadını çıkarıyordum ve öğle yemeği için küçük bir kasabada duruncaya kadar da durumumu değiştirmeye hiç niyetim yoktu.”
“Ben çok kolay kaybolurum -belki de kendi isteğimle-, orası da o güne dek gördüklerimden çok daha güzel ve sessiz yerlere çıkan bütün o küçük yollarıyla, kolayca kaybolunacak bir yerdi.”