Bir şey bilmeyince dünya süt liman olur. Hepimiz sessiz kalsak dünya iyi olmaz mıydı? Ama hepimiz sessiz de kalsak sorunlar olur;karşı koymalar,küçük düşürmeler,saldırılar ve zorlamalar olur. Ama bazen biz de kendimizi zorlarız ödev duygusu denilen duyguyla.
Bir insanın zihninde nasıl da güçlü bir dönüşüm yaşanır. Duygusuz bir ifadenin, boş gözlerin,nötr bir yüzün arkasında nasıl da yoğun bir süreç yaşanır. Her bakımdan kayıtsızlığın vücut bulmuş hali olan bir bedende, herhangi bir söz ya da jestten yoksun bir bedende, böylesine zorla boşaltılmış bir bedende genellikle kendini besleyen bir şey vardır. Sessizce büyümekte olan özgür bir şey. Hiçbirimizin bilmediği, zamanında tanıyamadığımız bir şey.