Şiirler, ölülerin yaşarken bize verdikleri şeyleri geri vermemizi de söylerler. Ölülerin de varlığı yaşamda kendisine yer bulmalı, onların bize verdikleri sevgiyi biz de başkalarına vermeliyiz. Umut burada işte. Senin bana verdiğin umut,ben paylaşabilirsem başkalarında yaşamaya devam edecektir. Benim içimdeki sevgi güçlenip güzelleşecek çünkü içinde senin sevgini de barındırıyor. Keder bunu yol etmemeli.Şiirde “onu geri ver” yazıyor. O şey, devamlı alınıp verilen bir şey. Yaşayanlardan yaşayanlara. Ölülerden yaşayanlara. Çizgisel değil dairesel bir devinim.