Kitap güzeldi okuması olsun dil açısından çok açıktı. Kitabın baş karakteri 5 yaşında mız mız kız çocuğu gibi davranıyordu. Bunu giymem bunu yemem şeklinde dırdır ediyor 200 sayfa boyunca. Kitap 3 karakter üzerinden ilerlerdi alisa, mayne ve karanlıklar efendisi... en sevdiğim karakter karanlıklar efendisiydi. kitapta kimi sevsem kötüsü karakter oluyor. Devam kitapdan devam edecem.
Kurgusu hikayesi çok güzeldi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖