Bir insanın canını aldığımızda
sadece onu mu yaralarız?
Babasının, annesinin, çocuklarının canı yanmaz mı? O insan öldüğü vakit gerideki masumlar da onunla ölmez mi?
Peki ya ailesi yoksa? Zihnini, kalbini, ruhunu hoş tutacak kimsesi olmayan, sevgiyi öğrenmeyen birini canından etmek ne kadar ahlaki?..