Casper'

...beraber yaşamaya başladıktan sonra ne az konuştuk... Birbirimize söyleyecek bir şeyimiz yok muydu?Neden?...Neden uzun uzun dertleşmedik? Belki o zaman birçok şeyler başka türlü olurdu ...
Sayfa 243·Kitabı okudu
Reklam
"İnsan dünyaya sadece yemek, içmek, koynuna birini alıp yatmak için yaşıyor olamazdı."
Sayfa 188·Kitabı okudu
...yalnız insanlara itimadım yok... Hele dostluğa , hele arkadaşlığa...Asla inanmıyorum."
Sayfa 180·Kitabı okudu
...Unuttum diyemem, fakat üzerimde bi tesiri kalmamış...
Sayfa 166·Kitabı okudu