00.00

00.00
@Hell17
Aşkın ben seni ölsem de affetmem-ölsede affetmem dedi öldüde affetmedi
Bazen insan en çok ışığını bulduğu yerde karanlığa düşer ve bazen en çok sevdiğine elini bırakmadan gitmek zorunda kalır. Sana veda etmek içimde yankılanan bir çığlık gibi; bu bir bitiş değil aslında, bu içimde sessizce toprağa verdiğim bir hayalin cenazesi. Ne çiçek var üstünde ne dua, sadece bir boşluk var artık kapanmayacak bir boşluk. Seni hâlâ seviyorum belki ama sevgim bu yolu taşımıyor artık; kalbim seninle yürümek isterken ruhum yoruldu. Çünkü bu yol tek kişilikti ve ben uzun süre bunu inkâr ettim. Senin fark etmediğin her adımı ben defalarca attım, hiç yaşanmamış anılara tutundum. Seni suçlamıyorum; bilmediğin bir sevgiyi taşıyamazdın zaten. O yüzden gitmek senden kaçmak değil, kendimi daha fazla oyalamamaktan ibaret. İçimde seni sevmeyi bırakmıyorum belki ama senden bir şey beklemeyi burada bırakıyorum. Bu bir küslük değil, bu sessizce vazgeçme hâli. Seni olduğu yerde bırakıp, kendimi biraz olsun kurtarma çabası. ㅤ
Edebiyat
Reklam
allah seni, kimsenin seni anlamadığı, dinlemediği, sevmediği bir yalnızlığa mahkûm etsin..öyle bir kalbin olsun ki içinde bin ses çığlık atsın da bir kişi duymasın. geceleri gözyaşın yastığına değil, kalbine aksın. en çok güvendiğin insanlar sırtını dönsün, adını bildiğin dualar dilsiz kalsın..h er 'iyi ki' dediğin gün bir pişmanlığa dönüşsün..ve öyle bir acı versin ki sana hayat, yaşadığını sadece acı çekerken hatırla. ne huzur bul, ne unutuş. ne af dilen, ne affedil. öylece yaşa; içi boş, dışı dolu bir ceza gibi
Edebiyat
_"İçimde söylemek istediğim çok şey var sanki. Çok büyük şeyler. Bunları ifade etmenin yolunu bulamıyorum, bazen bana öyle geliyor ki bütün dünya, bütün hayat, her şey içimde duruyor ve sözcüsü olmam için feryat ediyor. *Hissediyorum... ama anlatamıyorum* ..._" *— Jack London , Martın eden* ‘ Soğuktan Donarım ama ; Bir daha asla geçmişi pis birisini düzeltmeye çalışıp hak etmediği değeri göstermem :)
Alıntı
❞ *Herkese böyle olmadığımı herkes olunca anlarsın..* ㅤ
Edebiyat
❞ _Pişman değilim yaşadıklarımdan,_ *Öfkem belki de yaşayamadıklarımdan..* ㅤ
Edebiyat