00.00

00.00
@Hell17
Aşkın ben seni ölsem de affetmem-ölsede affetmem dedi öldüde affetmedi
No.1
Ben hiç bukadar kaybetmemiştim hiç bukadar kaybolmamıştım
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
No.1
Yaralar yaranın bandı bile vazgeçti yapışmaktan yarın az bir umut verin hiç işime yaramaz
Müzik
Onca acıyı yaşatıp öylece nasıl unutabilirsin? Ben her şeyi ha­ tırlarken, iliklerime kadar acı içinde kıvranırken sen nasıl öy­ lece her şeyi unutabilirsin?”
Herkesi öldürürüm ama seni öldüremem
Ben bütün bunlara değmem , anlamıyor m usun?” “Benim için her şeye değersin, sarışın.”