Helinn

Helinn
@Helliiinn
İncelik... sensin bütün zamanların açık yarası.
Anılar.....duvardan geçer gibi geçtik içimizden.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bilhassa inanmaya inandım.ümitvardım. ümitvarlarların acısı büyüktür. o zamanlar inanan bir ümitvar acısı ile ağlardım.
"İyi bir şeyler olsun artık hayatımızda."
Bir aydınlanma ruhu içinde felaket yalnızdık.
İnsanlar aradığında gelmezler, aramadığında keşke beni çağırsaydın derler. . . . Kimseyi çağırmayın gelmeyecekler.