Helinn

Helinn
@Helliiinn
İncelik... sensin bütün zamanların açık yarası.
Düşün, hiçbir kitabımız olmasaydı, iç dengemizi hiç kuramazdık. Gene de kurduk sayılmaz ama taşınması olanaksız bir birikim altında kahrolurduk. Az da olsa yazılanların tek yararı iç dengeyi tutmakta.
Hayat ve İnsan
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ancak şöyle özlediğin biri ile caddede yürümenin, bir kahvede oturmanın da, özlemden öte bir hazzı var.
Hayat ve İnsan
Zaten insanın kendisinden başka karşı karşıya olduğu kim var?
Hayat ve İnsan
Hem birbirimizle olmak istiyoruz, hem de olmamak. Karşılaştığımız zaman da çok güç oluyor, kendimizi bir arada hissediyoruz. Ama ben belki bunu yenerim, o yenemiyor.
Hayat ve İnsan