"Bazen, içimizdeki boşluğu doldurmak için bir yıldız ararız. Cebeci'nin Sitare şiirinde tam olarak bu hissi buluyorum.
Bazen kaybolduğumuzu hissederiz ama bir yerlerde bir ışık olduğunu bilmek... birinin seni görmek için sabırla beklemesi... işte bu, ruhu saran bir huzur.
Belki de hayatımızın bir tarafı kaybolduğumuz o yıldızı bulmaya dair bir yolculuk."
"Orada serin şarkı ile parıldayıp duran semavî bir cisim olsaydı da uyuyanların uykularına bölmeden usul usul ağaçların, uzak tepelerin, evlerin, el-Hamra'nın arkasından yükselip karanlığı aydınlatsaydın ne güzel olurdu!"