Güzel bir kitap zannedip alıp mide bulandırıcı nefretini kadınların üstüne kusmaya çalışan bir zavallı olduğunu gördüm yazık çok yazık verdiğim paraya değil okumaya çalıştığım zamana yazık yarıda hiçbir kitabı bırakmam ama bunu kütüphanemde saklayacak kadar bile değerli bulmuyorum direk çöp nasıl bi zavallı ki kadınları böyle aşağılama kompleksine girmiş hayret.