Nora Seed yaşamı boyunca başkalarının onun olmasını istediği kişi olmayışına büyük bir pişmanlık duyar.Bir olimpiyat şampiyonu olmayışına,rock star olmayışına,kırsal kesimde sevdiği adamla-sevdiği ve sevecek kadar iyi bir insan olarak inandığı ama aksi olduğu adam-pub açmayışına….Nora Seed duyduğu bu yoğun pişmanlıklar,işten atılması,tek öğrencisinin de artık ondan piyano dersi almak istememesi ve kedisinin ölümü üzerine hayatında yaşamaya değer hiç bir şeyin kalmadığını düşünür,in***ar etmek ister.Ancak Nora Seed ölmeyi isterken kendini bir anda ölümle yaşam arasında bir kütüphanede bulur.Bu kütüphanedeki sonsuz kitaplar onun yaşayabileceği potansiyel hayatlardır.Nora Seed en büyük pişmanlıklarını gerçekleştirdiği hayatları görmek ister.Peki gerçekten pişmanlık duyduğu şeylerden pişman olması doğru mudur? Nora Seed’in yaşamadığı hayatlar için pişmanlık duyması pişmanlık duyduğu hayatların pişmanlık duyulacak bir değere sahip olduğu hayatlar mıdır?