hergune1kitap

"- bitse ne olur, bitmese ne?"
Sayfa 58 - İletişim yayınları·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" 'Aslında, tam diye bir şey yoktur,' dedim, 'her tam, bir üst yarımın alt basamağıdır. Yani yarım da bir bütündür."
Sayfa 45 - İletişim yayınları·Kitabı okudu
"Zaten bu hayatta, her zaman bir şeyler eksikti. Ya da bana öyle gelirdi."
Sayfa 45 - İletişim yayınları·Kitabı okudu
"Bizim de buralarda kadınlarımız, icabında, ayıp, yasak, günah üçgeninde sıkıştırılmış vaziyetteydiler..."
Sayfa 42 - İletişim yayınları·Kitabı okudu
" Ben sözlerden değil, bakışlardan tırsardım. Bakışların arkalarını sezer, sezgilerim doğrulanana kadar mecburen bekler, beklerken kafayı yerdim."
Sayfa 38 - İletişim yayınları·Kitabı okudu