Falankes

Falankes
@Hermonigr
‘Ne kadar çok öldük,yaşamak için..’
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
....Dışarıda ki hayvanlar,bir domuzların yüzlerine,bir insanların yüzlerine bakıyor;ama onları birbirlerinden ayırt edemiyorlardı.. Akıcı ve güzel kitap tavsiye ederim
Sayfa 152
1000Kitap
“Görmediklerinizi değil, gördüklerinizi anlamaya çalışın.”
1000Kitap