Payiz

Payiz
@Hesin
Umutsuz olduğumuzda gelecek solar,geride tahammül edilmez bir geçmiş kalır. Oysa umutla birlikte gelecek güzelliğe gebedir ve çağırmayı bilmek gerekir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Puan vermedi·152 syf.·
2020 5. kitabı
Güray Süngü yazarının okuduğum ilk kitabı. Kendisini çok merak ederek başladım kafası çok karışık bir yazar olarak tanıştım kendisiyle o bu yüzden kısa olan bu kitabından başlamak istedim. Gerekçeten okurken zorlandım ama bu akıp gitmek anlamında bir zorlanma değil aksine hızlı akıyordu ancak ne oluyordu olay nereye gidiyor diye sürekli kendime sorup durdum bu daha çok meraklandırıyordu. İnsan zihnin kendisiyle konuşması adeta öyleyse bu böyle mıdır? Böyle dediysem bu anlama mi geliyordu? Gerçekten enterasan bir kitaptı son bölümüne kadar neydi şimdi bu dedim durdum ama gerçekten benimde hayatımın bir döneminde hafızam silinsede unutsam kurtulsam diye dua eden biri olarak acıların insani insan yapan değerler olduğuna bir kez daha şahit oldum bu gün böyle düşünüyorsam bu benim yaşadıklarımın bana kattıklarıydı. Hamd olsun acıyı da kederi de verene...
İnsanın Acayip Kısa TarihiGüray Süngü · İz Yayınları · 20192,392 okunma
Ama geçer elbet..yanıp tükenince acı mı kalır..
Mutluk bir kıvılcımla tükenir, acı bir tebessümle diner, insan degişmem dedikçe değişerek insana dönüşür.