"Tanrı adildir. O, acı çekmemi istiyor, fakat masum olduğumu biliyor. İşte güvenimin sebebi bu. Yüreğim ve aklım yanılmadığımı bağırıyor. Bırakalım insanlar ve kader istediklerini yapsınlar. Şikayet etmeden acı çekmeyi öğrenelim, sonunda her şey yoluna girecek. Benim sıram da eninde sonunda gelecektir."
"Sözüm ona,hançeri hassas kalbine barbarca saplamıştım ve mektubuna bakılacak olursa, bana olan hisleri öylesine güçlü ve gerçekmiş ki, buna katlanabilmesi için ölmesi gerekirmiş."
"Onunkinden bambaşka bir amaçla Montaigne'inki gibi bir girişimde bulunuyorum; çünkü o, 'Denemeler'ini başkaları için yazmışken, ben düşlerimi yalnızca kendim için yazıyorum."