Bahar şener

Bahar şener
@Heybahar
Her an çok fena bir şey olabilirdi.Hayır,insan sade ölürken ayrılmıyor,arkada bırakmıyordu.Belki bütün ömrünce her an birçok şeyler onu arkada bırakıyordu.Sonra olduğu yerde birdenbire kabuklaşıyor, çok ince,görünmez bir şeyle o anda etrafında onlardan ayrılıyordu."Biz mi gidiyoruz,onlar mı..."sual buydu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazı eski medeniyetlerde ölenle eşyasının beraberce yanması veya gömülmesi ne güzel âdetmiş..."
Alıntı
İşte senelerdir, konuşmuşlardı.Herkes,her yerde,her fırsatla, senelerdir bunu konuşmuştu.Her türlü fikir söylenmiş,her ihtimal yoklanmıştı.Şimdi bütün insanlık en korkunç realite ile karşı karşıyaydı.
Bu kadar üst üste gelen şeyleri düşünmek beyhude bir şeydi.Hele konuşmak...
Alıntı
Geçen mayıs...yani Mümtaz'ın dünyası az çok yerinde olduğu zamanlar...
Alıntı