Ervâ

Samiha Ayverdi, 'insan, aradığını kendinde bulmadıkça dışarıda ne bulursa bulsun, o bulduğu eksiktir. der. çünkü dışarısı sadece bir vitrin, asıl hazine ise dükkanın içindedir. kendine uğramayanın vardığı her menzil, aslında yeni bir gurbettir. 🕊️🤍
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eskilerin çok güzel bir sözü vardır; “Umma ki küsmeyesin.” 🕯🌙
"Eskiden hayat dolu, kalabalık bir yerde yaşamak isterdim. Ancak artık seninle baş başa sessiz sakin bir yerde yaşamak istiyorum. Neunggun-ri yakınlarındaki ormanda, yanından dere geçen bir yer var. Çiçekli ağaçlarla çevrili de bir yolu. İki odalı küçük bir ev inşa ederiz. Altın çanağı dallarından bir çit yaparız. Her sabah taze yumurta için üç tavuk bakarız. İlkbaharda çiçekleri izleriz. Yazın ayağımızı dereye sokarız..." My Dearest 🕯🕊
Film Alıntısı
Aramaktan değil, bulmaktan korkarım. Bulduğumda kıymet bilmek için, aramaya muhtacım. Şule Şahintepe 🌙 youtu.be/Pclv31cDTTc?si=... 🕯
Sözde, senden kaçıyorum dolu dizgin atlarla, Bazen sessiz sedasız ipekten kanatlarla, Ama sen hep bin yıllık bilenmiş inatlarla, Karşıma çıkıyorsun en serin imbatlarla… Adını yazıyorsun bulduğun fırsatlarla, Yüreğimin başına noktalarla, hatlarla, Başbaşa kalıyorum sonunda heyhatlarla, Sözde, senden kaçıyorum, doludizgin atlarla… Ne olur bir gün beni kapında olsun dinle! Öldür bendeki beni, Sonra dirilt kendinle! Çarpsan kara sevdayı en azından yüzbinle, Nasıl bağlandığımı anlarsın kemendinle… Kaç defa çıkıp gittim buralardan yeminle, Ama her defasında geri döndüm seninle! Hangi düğüm çözülür, nazla, sitemle, kinle? Ne olur bir gün beni, kapında olsun dinle… Şaşırdım kaldım işte, bilmem ki n'emsin..? Bazen kız kardeşimsin.. Bazen öpöz annemsin.. Sultanımsın susunca, konuşunca kölemsin, Eksilmeyen çilemsin, Orada ufuk çizgim, burda yanım yöremsin, Beni ruh gibi saran sonsuzluk dairemsin…