📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
o zaman, miktarı hayli azalsa bile, gene de çöpümüz olacaktır, bunun farkındayım. Onları da , kağıtsa ayrı poşete, kemikse kedilerin yiyebileceği bir şekilde çöp konteynerine bırakalım. Bırakırken de, dileğim o ki , ölülerin ardından söylenen, " İnnâ lillâh ve innâ ileyhi râciun" u unutmayalım. Çünkü, çöp diye attığımız şey, gerçekte O'nun ismini ve O' nün ihsanını bildirmek için dünyamıza uğramıştır.