" Güçtür insanı keşfetmek , hele kendi kendini keşfetmek daha da güçtür ; can üzerine sık sık yalan söyler ruh . Böyle gerektirir ağırlığın ruhu .
Ama şöyle diyen , kendini keşfetmiştir : " Bu benim iyim , benim kötümdür."
" Konuşmayız birbirimizle , çok şey bildiğimiz için :Susarız karşılıklı , bilgimizi birbirimize gülümseriz.
Ateşimin ışığı değil misin sen ? Kavrayışımın kardeş ruhu sende değil mi ? "
" Bir gün hayat bana " Kimmiş bu bilgelik ? " diye sorduğunda , ben hararetle dedim ki : " Ha , bilgelik mi ! Ona susuzluk çekilir , ama doymak bilinmez ."