Anlaşılmak isterdim, hevesle koştuğum, eşiğinde durduğum o kapınin gerçekten açik olduğuna, bütün yorgunluğumu dindirecek bir köşesine sığınıp içimi dökmeyi, o eşiğe varmanın güzelliğini anlatmak isterdim. Ama bana geriye sadece üstüme kapatılmış bir kapıyla, bir yürek ağrısı kaldı...