Okudukça düşündüren,düşünürken tekrar okutan cinsten yoğun bir anlatımı var . Birçok kişilik analizini içinde barındırması da kitaba ayrı bir hava katmış. Okuduğuma çok memnun kaldığım bende iz bırakan bir roman oldu okumayı düşünenler tereddüt etmeden almalı.