Gökçe

Gökçe
@Hgak
Ankara Üniversitesi
51 okur puanı
Ocak 2023 tarihinde katıldı
... insanın kaybedecek ya çok fazla şeyi olmalı ya da hiçbir şeyi olmamalıymış. Benimki gibi kaybedecek az şeye sahip olmak en kötüsüymüş.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birinin ölümünü beklemek ölmesinden daha zor.
Bir tek ölüme inanıyorum ben. Ölünce bittiğine göre, yaşanmış olanın da bir anlamı yok.
Özetle, yaşamak bir denge meselesidir. Birine aşırı bağlanmak dengesizliktir.

Gökçe

, bir kitap okudu
Puan vermedi·472 syf.·
64 günde okudu
·
2024 6. kitabı
Ayfer Tunç
8.3/10 · 11,7bin okunma