Gurur duymak, "SENİNLE GURUR DUYUYORUM" demek sadece söylenecek 3 kelimeden oluşan bir cümle gibi görünse de duyulduğunda içinde fırtınalar kopar göğe çıkarsın aslında ama bir türlü duyamıyorsun o 3 kelimeyi...Kafana sıksan ne değişecek ki? sen uçup gidersin peki ya arkanda bırakacağın gözyaşları, seni bekleyen o gözlere ne olacak?