Beni en çok etkileyen şarkılardan biri olan This is love'dan bir kesit
Eğer o yakınımda bir yerlerdeyse
Tanrım, umarım beni duyuyordur
Yaşıyor olduğumu bu kadar hissettirebilecek
Ondan başka kimse yok
Beni asla terk etmemesini ummuştum
Tanrım lütfen, bana inanmalısın
Yorgun argın bir şekilde tüm evreni gezdim
Ve kendimi onun gözlerinde buldum...
Kim olduğun ve ne söylediğin bir anlam ifade eder mi ki zaten,tacını çıkar at, ez geç beni.
Tüm hisleri bir kenara bırak!
Ah,ayrı dünyalara aitiz.
Biçareyiz ikimiz de,
Geçip gideceği birbirimizden.
Küçük aşkımız ölecek nihayetinde...