Oysa uzaklaştığımız her şey yeniden kavuşmamız için bizi bekliyor.Bu elbette bir tercih...Ancak gerçek şu ki ihmal ettiğimiz her şeyin altında kalırız.Bu bir bina içinde geçerli;bir kültür ,dil,doğa,insan için de.Ihmal ettiğimiz her şey birgün mutlaka intikamını alır.