Hilal ak

Hilal ak
@Hi_Los
“ Bana bir ben lazım, birde beni anlayan. Beni bir ben anlarım, birde beni yaradan… “
Istanbul
3 Ocak 1997
11 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
İnsanda yok ise 'Edep' neylesin medrese, mektep! Okusa Alim olsa yine merkep, yine merkep..! (NFK)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Haçlı ordularının en büyük zaferi, bizim tarih kitaplarımızdır." Cemil Meriç
"Seni en çok yoran şey nedir?" diye sorsalar: Her şeyi hissetmek ama her şeyi söyleyememek derdim.
Bu dünya insana gurbettir. Memleket isteyen Allah’a sığınsın.
Eskilerin bir lafını duydum, burda kalsın lazım oldukça bakalım 🙃 “ Akıl olmayınca neylesin fikir , Çalsın Abdurrahman , oynasın Bekir. “ 🤷🏻‍♀️