Aslında okurken pek çok hatırıma gelen cümleler ,anılar, bilgiler var ama güzel olan da onları bana hatırlatıp üzerinden tekrar geçmeme vesile olması , ruhuma iyi geldi tavsiye ederim
Romanın her bölümü ayrı bir zevk barındırıyor , ayrı duygular içersinde buluyor insan kendini. Ve kendini sorgulamak isteyene de huzur içinde kahve yanı kitap okumak isteyene de tavsiyedir . Baharın gelişiyle tüm karlar eriyor bunu hatırlamak istediğimde yine okuyacağım
Çok eski 2014-2015 senelerinde o zamanlar ki yaşım ve aklımla okurken zevk aldığım sonrasında kaybettiğim ve yarım kalan aklımdan çıkmayan tekrar hevesle okumaya başladığım o güzel kitap ,
şuanki düşüncelerim ve duygularımla üç ay sürdü bitirmem. Giriş akıcı , konu güzel , sonuç eh işte ama arada geçen o sekiz sene sanırım benim üç ayımı alan kısım oldu :))
Ne muazzam bir şey böyle bir eseri okumak elbette herkesi farklı noktaları etkisi altına almıştır. Beni etkileyen şeyi iki cümleyle sığdırabiliyorum hafızama hayatta karşımıza çıkan herkesin sonraki yaşantımıza dair bir alakası oluyor ve bunu olumlu veya olumsuz olarak yaşamak yine bizim zihnimize kalıyor.