Uzaylı

Uzaylı
@Hickimseq
Uzaylı Tek farkım herkes gibi olmamayışım: Renklerinden hiç pişmanlık duymayan, siyah beyaz bir kadınım ben. Eski şarkıları, masalları, ve yağmuru çok seven.. “ uzay boşluğuna geri döndüm
Kalbimde geçmeyen bir yaranın acısını taşıyorum..
İnsan ve Duygular
Reklam
Kabullendiğim çoğu şeyler vazgeçişimdir..
İnsan ve Duygular
Bir dahada tövbe aramam,tanımam inan yoluma çıksan,belki canım yanar aman yandığı gibi söner en azından..
Müzik
“Keşke sen ben olsan; seni sevmenin ne kadar zor olduğunu anlasan, Keşke ben sen olsam; bu kadar sevilmenin tadını çıkarsa." Özdemir Asaf
Şiir
Kendimi kaybettiğim günlerdeyim..
İnsan ve Duygular