Kalbimizi dünyaya bir küfe yapmışız ve hücrelerde bile seçici geçirgen bir özellik varken bizler kalbi asıl maksat dışında kullandığımızdan dolayı ne varsa almışız. Âdeta bir çöp yığını olmuş.
Kendince fetvalar veriyor ve inandığı gibi yaşamadığından ,yaşadığı gibi inanmaya çalışıyor. Ve ardı ardina iç aleminde dünya odaklı bir sürü reforma gidiyor."Bence..."diye başlayan şirkvari cümleleri kuruyor.