Yarım eğitimliler her şeyi en iyi kendilerinin bildiğini zannederler. Korkunç bir cahil cesaretine sahiptirler ve bununla duman ederler ortalığı. Çeyrek eğitimliler ise fazla uğraşmazlar. Ceplerine bakarlar. Çalışmakla, araştırmakla işleri yoktur. Ve maalesef hepsinin diploması vardır. Üniversitede okumuşlardır.
Gel de anlat onda neden ısrar edemediğimi. Kâinatın bile dünyadan vazgeçtiğini, sanatın çözüldüğünü, radyoda haberin olmadığını, sözün büyüsünü kaybettiğini söyle.