Namazımızı namaz değil, niyazımız niyaz değil. Gözlerim doldu. Ağlamak istedim. Önce kendi halime... Zavallılığıma. Yenikliğime. Ezikliğime. Sonra Müslümanlara. Ağlamak istedim. Başımı eğdim . Gözlerimi kapattım.
Sayfa 191 - Din kültürü ve ahlak bilgisi :)·Kitabı okudu
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne diyor Üstad Sezai Karakoç : Doğunun miskinliği ile Batının azgınlığı arasında " dengeli insan " tipini müslüman temsil eder . Yapı Taşlarını okumadınız mı ? Elimizde Kur'an ve Sünnet var : kime isyan edip kime itaat edeceğimizi söyleyen iki sağlam kaynak. Yeter ki o kaynaklara ihlas ile , takva ile yönelmeyi bilelim. Zira Kur'an " hüdrl lil müttakin"dir.
Hoşgörüden bahsedip duran bazı arkadaşlar , Hristiyanlara ve Yahudilere gösterdikleri hoşgörüyü bana da gösterselerdi, oturup konuşacak iki çift lafımız olurdu belki de...
Ahmet amcanın o samimi cübbesini, o sıcacık sarığını özledim. Zira ben çok sıkıldım arkadaşlar, kotlu-tıraşlı-parfümlü Müslümanlardan. Şehrin caddelerinde çok var onlardan. Şehrin caddeleri. Ruhun caddeleri. Hah. Ne keşif ama !