Bir millet nasilsa, devlet adamlari da onlar gibidir. iste
bu nedenledir ki eskiden beri "Her millet, layik oldugu idareye ve devlet adamlarina sahip olur." denilmistir.
"İnsanoglu, yeryüzünün en değerli varligidır. O, yaratan Tanri'nin baş tacıdır. Dünyada var olan her
sey insaniçindir.Yeryüzünün zenginlikleri ve güzellikleri insan için yaratilmistır: ilim, felsefe, sanat ve
din hep insanin olgunlasması için vardir. Bunlarin her biri insanlığa hizmet etmek icin oluşmuştur. Eğer tüm bunlar yeryüzünde daha mutlu, daha aydinlik ve gerçekten cennet hayati sunmaya ve kurmaya hizmet etmeyeceklerse hicbir önem ve değer taşımıyorlar demektir.