Seviyorum benliğimin karanlık saatlerini,
içinde duyularıının derinleşip gittiği;
bulunur arda eski mektuplardaki gibi
günlük yaşamının yaşanıp bitmiş bir hikayesi,
uzaklaşılmış ve aşılmış bir efsane gibi.
Hayatım değil, bu yokuşa benzer an
içinde çabaladığımı gördüğün.
Bir ağacım ben ardımdakilerin önünde,
bir ağızım, birçok ağzımdan
yalnızca biri, o en çabuk kapanan.
İki nota arasındaki suskunluğum ben,
birbiri ile geçindiği söylenemeyen:
Çünkü ölümün notasıdır hep yükselmek isteyen -