Kitabın asıl hikayesini çok beğenmedim. Anlatımını basit buldum ve olaylar da sürekli bir şekilde fazla acıklıydı bence. Dert keder bitmiyor ailede. Ama arka planda işlenen Mao dönemi Çin’i ve büyük ileri atılımını işlemesi kitabı boşuna okumadığımı hissetmek için bana bir sebep verdi.