eda yiğit

eda yiğit
@Hikayebaz
Ben,hikaye anlatıcısıyım içimdeki insanların.Hepsi bensem hiçbiri de ben değilim.Belki dinleyen de sen değilsindir .Kim bilebilir. *şifasız bir keder* *kaşarlanmış kayıtsızlık*
Kötülüğünün onu çirkinleştirdiği yerdeydi.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Baksana başımızdan aşağı su gibi akıp gidiyor zaman.Dakikalar,saniyeler.Sırılsıklam ediyor bizi bu anlar yağmuru.
Kaderinin uzağa akmasına izin verme.Göl ol oğul.Başımızda dur.Sen nehir olma hevesindesin.Vazgeç.
İnsan güzel şeylere huzurlu ,kötü şeylere hüzünlü akşamlarda alışır.