Önce ben diyebilmenin bencillik olmadığını sevginin, şefkatin, muhabbetin önce kendini kabul edip ve sevmekten geçtiğini bildiğim halde beceremediğim noktaları tekrar tekrar her sayfasında görmemi sağlayan bir başucu kitabı oldu. Anı yaşayarak, geçmişi özgür bırakarak, duygularımızı denetleyip, her şeyi affederek bu dünyada cenneti yaşayabileceğimizi savunuyor yazar. Affetmeyi kendimizi sevmek olarak yansıtıyor ve şifalandırıcı gücünü vurguluyor.
Kendini sev, bedenini sev, kendini ve başkalarını affet, anı yaşa, kendin gibi ol....