"Neden hayat bazıları için bu kadar zor..¿"
Ah Zeze, ah...
Ne kötü değil mi? Ufacık bi mutluluk yakalıyorsun ama o da elinden alınıyor... Çoğunuz okumuşsunuzdur muhtemelen- Böyle bi kitap da okunmayacak gibi değil yani-
Kitapta daha çocuk olan Zeze'nin hayatını zeze'nin ağzından anlatıyor. Onun acı dolu hayatını...
Belki de okuduğumda en duygulandığım kitaplardan. Okumanızı tavsiye ederim kesinlikle.
İyi okumalar dilerim...