Livaneli hayranlığım her kitabında biraz daha artıyor. Her kitabında mutlaka toplumun bir yarasına dokunup çok güzel ve yalın bir dille anlatıyor. Toplumsal meseleleri sıcacık bir hikaye ile bizlere sunuyor, düşündürtüyor. Göçmen sorununu, o insanların neler yaşadıklarını, emek vererek geçimini sağlayan bakıkçıları çok güzel anlatmış.
Hele ki memleketin ‘taşına toprağına göz dikmiş yiyiciler’ kısmı yüreğimi sızlattı. Tam da şu an yaşadığımız durumu özetliyor, yakılıyor yıkılıyor binalar dikiliyor.. Ah memleketim güzel memleketim yiyicilerin daha fazla yemesi için harap oluyor..
Kitap çok akıcı, çok gerçek.. Herkese gönülden tavsiye ederim.