Sen benim içimde ne fırtınalar koptuğunu ne bileceksin?
Ne bileceksin nelerden vazgeçtiğimi,nelerle savaştığımı?
Neleri bastırdığımı sineye çektiğimi..
Dışı güler içi ağlar insanın
Baktığın gördüğün değildir.
Kibrit çakıyorsun karanlıkta
Badem çiçeklerini görmek için
Ve mart denizlerinde tedirgin bir çift
Sarnıç gemisi gözlerin
Bir iş açacaksın sen başımıza,
Yangın mı olur artık bahar mı
Can Yücel