Hilal

Külümün içinde külün.***
“İyisi mi,beni yaktırırsın, odanda ocağın üstüne korsun içinde bir kavanozun. Kavanoz camdan olsun, şeffaf, beyaz camdan olsun ki içinde beni görebilesin Fedakarlığımı anlıyorsun vazgeçtim toprak olmaktan, vazgeçtim çiçek olmaktan senin yanında kalabilmek için. Ve toz oluyorum yaşıyorum yanında senin. Sonra, sen de ölünce kavanozuma gelirsin. Ve orada beraber yaşarız külümün içinde külün.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Resmine tekrar baktım,içim açıldı.Seni ve davamı uçsuz bucaksız seviyorum.”
Sayfa 600
“'Dertlerimi aklında tutma, Unut Beni unutma.'
“Laf diye söylemiyorum. Artık hayatta o kadar az şey isteyen bir insanım ki seni görebilmek en büyük ihtirasım.”
“Şimdi şu dakikada seninle baş başa kalmak için neler vermezdim bilsen! Bu kuru bir edebiyat lafı değil.”