📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kulun kendini bilmesi demek;; kendisi ile yüzleşmesi, eğrilerini düzeltmesi, ömrünü bu meşguliyetle geçirmesi demektir. Başkasının ne yaptığı, ne söylediği, nasıl yaşadığı ile ugrasmak, şeytanın tuzaklarından biridir. Çünkü başkaları ile ugrasirken kendini unutursun, hatalarına kör olur görmezsin, düzeltme imkanın olmaz.
Birisi bir gün Hazreti Rabia’ya :
İnsan, Cenabı Hakk’ın kapısında bekler ve tokmağını vurursa o kapı elbet bir gün açılır demiş.
Hazreti Rabia bu sözü şiddetle reddetmiş:
Sen nasıl böyle inanıyorsun, bunlar nasıl söz böyle, kapı ne demek, kapanmış ne demek ?Bab-ı ilahi daima açıktır. Kapanmamıştır ki tokmağı vuralım da açılsın. Biz Hakk kapısından yüzümüzü çeviriyoruz sanıyoruz ki kapı kapalı…
Her gece, ışıldarken kendimi büyük bir şey sanırım. Güneş doğunca, bir hiç olduğumu fark eder, kaybolurum.
Gündüzleri neden görünmezsin?
Çünkü dedi. Güneşin olduğu yerde bizim ışığımızın lafı mı olur?