'Bu böyledir' yolcu. yüreğimize dolan ufacık umut zerresini gördükçe manayı zorluyor derler şu insanlar. sevince saçmalıyor, öfkesini yakalayamıyor derler..
ben refüjün üzerinde duruyorum, biliyorsun.
yangın kovaları gibi faydasız, kırmızı ve budala
yapabilirim bunu biliyorsun,
hepimiz için tehlikeyi güzelleştirebilirim.
üzerimde ''YANGIN'' yazıyor kocaman
oysa içim serin, yüreğim hantal..
kim bilir yolcu, belki ardımdan güzel şarkılar söylenir.. fakat yine bir umut zerresi! yine mi umut zerresi?
kim ne bilir yolcu! kim nereden bilebilir umutlarımın manasını? bilemezler işte.
hem, şu sonlarla ne demişlerdi anneme veli toplantısında?
''Kızınız manayı fazla zorluyor..''
Olmuyor hanımefendi olmuyor.
Sizin bu kızınız var ya, kendini yangın kovası sanıyor..
Siz orda uyuyun hâlâ.'
Belki de haklıydı şu, ruhunu matematik işlemlerine teyelleyen şişko adam! manayı fazla zorlamamalıydık hayatta be yolcu. sevmiyorsa gitsindi mesela, pencerede sabahlamak da neyin nesi şimdi?! sahi, umutlarım hangi gözlerin feri ki şimdi?
ama gökteki son yıldızla da dün dertleştim ben, yıldızları gözlerine sığdırdığım sevda kimin avuçlarında kum tanesi şimdi? kim kırdı bu aynaları?
her ne ise yolcu, olması gerektiğine varıyor derler her şey. su da bulurmuş yatağını hem. Bu böyledir işte yolcu..
Nehir
'Bu böyledir' yolcu. yüreğimize dolan ufacık umut zerresini gördükçe manayı zorluyor derler şu insanlar. sevince saçmalıyor, öfkesini yakalayamıyor derler..
ben refüjün üzerinde duruyorum, biliyorsun.
yangın kovaları gibi faydasız, kırmızı ve budala
yapabilirim bunu biliyorsun,
hepimiz için tehlikeyi güzelleştirebilirim.
üzerimde ''YANGIN'' yazıyor kocaman
oysa içim serin, yüreğim hantal..
kim bilir yolcu, belki ardımdan güzel şarkılar söylenir.. fakat yine bir umut zerresi! yine mi umut zerresi?
kim ne bilir yolcu! kim nereden bilebilir umutlarımın manasını? bilemezler işte.
hem, şu sonlarla ne demişlerdi anneme veli toplantısında?
''Kızınız manayı fazla zorluyor..''
Olmuyor hanımefendi olmuyor.
Sizin bu kızınız var ya, kendini yangın kovası sanıyor..
Siz orda uyuyun hâlâ.'
Belki de haklıydı şu, ruhunu matematik işlemlerine teyelleyen şişko adam! manayı fazla zorlamamalıydık hayatta be yolcu. sevmiyorsa gitsindi mesela, pencerede sabahlamak da neyin nesi şimdi?! sahi, umutlarım hangi gözlerin feri ki şimdi?
ama gökteki son yıldızla da dün dertleştim ben, yıldızları gözlerine sığdırdığım sevda kimin avuçlarında kum tanesi şimdi? kim kırdı bu aynaları?
her ne ise yolcu, olması gerektiğine varıyor derler her şey. su da bulurmuş yatağını hem. Bu böyledir işte yolcu..
Nehir
'Bu böyledir' yolcu. yüreğimize dolan ufacık umut zerresini gördükçe manayı zorluyor derler şu insanlar. sevince saçmalıyor, öfkesini yakalayamıyor derler..
ben refüjün üzerinde duruyorum, biliyorsun.
yangın kovaları gibi faydasız, kırmızı ve budala
yapabilirim bunu biliyorsun,
hepimiz için tehlikeyi güzelleştirebilirim.
üzerimde ''YANGIN'' yazıyor kocaman
oysa içim serin, yüreğim hantal..
kim bilir yolcu, belki ardımdan güzel şarkılar söylenir.. fakat yine bir umut zerresi! yine mi umut zerresi?
kim ne bilir yolcu! kim nereden bilebilir umutlarımın manasını? bilemezler işte.
hem, şu sonlarla ne demişlerdi anneme veli toplantısında?
''Kızınız manayı fazla zorluyor..''
Olmuyor hanımefendi olmuyor.
Sizin bu kızınız var ya, kendini yangın kovası sanıyor..
Siz orda uyuyun hâlâ.'
Belki de haklıydı şu, ruhunu matematik işlemlerine teyelleyen şişko adam! manayı fazla zorlamamalıydık hayatta be yolcu. sevmiyorsa gitsindi mesela, pencerede sabahlamak da neyin nesi şimdi?! sahi, umutlarım hangi gözlerin feri ki şimdi?
ama gökteki son yıldızla da dün dertleştim ben, yıldızları gözlerine sığdırdığım sevda kimin avuçlarında kum tanesi şimdi? kim kırdı bu aynaları?
her ne ise yolcu, olması gerektiğine varıyor derler her şey. su da bulurmuş yatağını hem. Bu böyledir işte yolcu..
Nehir
'Bu böyledir' yolcu. yüreğimize dolan ufacık umut zerresini gördükçe manayı zorluyor derler şu insanlar. sevince saçmalıyor, öfkesini yakalayamıyor derler..
ben refüjün üzerinde duruyorum, biliyorsun.
yangın kovaları gibi faydasız, kırmızı ve budala
yapabilirim bunu biliyorsun,
hepimiz için tehlikeyi güzelleştirebilirim.
üzerimde ''YANGIN'' yazıyor kocaman
oysa içim serin, yüreğim hantal..
kim bilir yolcu, belki ardımdan güzel şarkılar söylenir.. fakat yine bir umut zerresi! yine mi umut zerresi?
kim ne bilir yolcu! kim nereden bilebilir umutlarımın manasını? bilemezler işte.
hem, şu sonlarla ne demişlerdi anneme veli toplantısında?
''Kızınız manayı fazla zorluyor..''
Olmuyor hanımefendi olmuyor.
Sizin bu kızınız var ya, kendini yangın kovası sanıyor..
Siz orda uyuyun hâlâ.'
Belki de haklıydı şu, ruhunu matematik işlemlerine teyelleyen şişko adam! manayı fazla zorlamamalıydık hayatta be yolcu. sevmiyorsa gitsindi mesela, pencerede sabahlamak da neyin nesi şimdi?! sahi, umutlarım hangi gözlerin feri ki şimdi?
ama gökteki son yıldızla da dün dertleştim ben, yıldızları gözlerine sığdırdığım sevda kimin avuçlarında kum tanesi şimdi? kim kırdı bu aynaları?
her ne ise yolcu, olması gerektiğine varıyor derler her şey. su da bulurmuş yatağını hem. Bu böyledir işte yolcu..
Nehir