Hiraaaaaa

Hiraaaaaa
@Hiraaaaaanur
Be quiet.
Mezun
13 Eylül 2005
15 okur puanı
Ağustos 2024 tarihinde katıldı
Çekiliş
Marifet iltifata tabidir. Keyifli okumalar dilerim🤍
Alıntı
Hiraaaaaa
katildim🥰
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
'Bu böyledir' yolcu. yüreğimize dolan ufacık umut zerresini gördükçe manayı zorluyor derler şu insanlar. sevince saçmalıyor, öfkesini yakalayamıyor derler.. ben refüjün üzerinde duruyorum, biliyorsun. yangın kovaları gibi faydasız, kırmızı ve budala yapabilirim bunu biliyorsun, hepimiz için tehlikeyi güzelleştirebilirim. üzerimde ''YANGIN'' yazıyor kocaman oysa içim serin, yüreğim hantal.. kim bilir yolcu, belki ardımdan güzel şarkılar söylenir.. fakat yine bir umut zerresi! yine mi umut zerresi? kim ne bilir yolcu! kim nereden bilebilir umutlarımın manasını? bilemezler işte. hem, şu sonlarla ne demişlerdi anneme veli toplantısında? ''Kızınız manayı fazla zorluyor..'' Olmuyor hanımefendi olmuyor. Sizin bu kızınız var ya, kendini yangın kovası sanıyor.. Siz orda uyuyun hâlâ.' Belki de haklıydı şu, ruhunu matematik işlemlerine teyelleyen şişko adam! manayı fazla zorlamamalıydık hayatta be yolcu. sevmiyorsa gitsindi mesela, pencerede sabahlamak da neyin nesi şimdi?! sahi, umutlarım hangi gözlerin feri ki şimdi? ama gökteki son yıldızla da dün dertleştim ben, yıldızları gözlerine sığdırdığım sevda kimin avuçlarında kum tanesi şimdi? kim kırdı bu aynaları? her ne ise yolcu, olması gerektiğine varıyor derler her şey. su da bulurmuş yatağını hem. Bu böyledir işte yolcu.. Nehir
Hiraaaaaa isimli okura yanıt verildi
Hiraaaaaa
Nehir bişey deil knk iiiiiii gecelerrrr🍭🍭
'Bu böyledir' yolcu. yüreğimize dolan ufacık umut zerresini gördükçe manayı zorluyor derler şu insanlar. sevince saçmalıyor, öfkesini yakalayamıyor derler.. ben refüjün üzerinde duruyorum, biliyorsun. yangın kovaları gibi faydasız, kırmızı ve budala yapabilirim bunu biliyorsun, hepimiz için tehlikeyi güzelleştirebilirim. üzerimde ''YANGIN'' yazıyor kocaman oysa içim serin, yüreğim hantal.. kim bilir yolcu, belki ardımdan güzel şarkılar söylenir.. fakat yine bir umut zerresi! yine mi umut zerresi? kim ne bilir yolcu! kim nereden bilebilir umutlarımın manasını? bilemezler işte. hem, şu sonlarla ne demişlerdi anneme veli toplantısında? ''Kızınız manayı fazla zorluyor..'' Olmuyor hanımefendi olmuyor. Sizin bu kızınız var ya, kendini yangın kovası sanıyor.. Siz orda uyuyun hâlâ.' Belki de haklıydı şu, ruhunu matematik işlemlerine teyelleyen şişko adam! manayı fazla zorlamamalıydık hayatta be yolcu. sevmiyorsa gitsindi mesela, pencerede sabahlamak da neyin nesi şimdi?! sahi, umutlarım hangi gözlerin feri ki şimdi? ama gökteki son yıldızla da dün dertleştim ben, yıldızları gözlerine sığdırdığım sevda kimin avuçlarında kum tanesi şimdi? kim kırdı bu aynaları? her ne ise yolcu, olması gerektiğine varıyor derler her şey. su da bulurmuş yatağını hem. Bu böyledir işte yolcu.. Nehir
Hiraaaaaa isimli okura yanıt verildi
Hiraaaaaa
Nehir anladim evt ama ask acisi cekmiyosan iyisen ztn yazıların güzeldr güzel yaziosun mşlh
'Bu böyledir' yolcu. yüreğimize dolan ufacık umut zerresini gördükçe manayı zorluyor derler şu insanlar. sevince saçmalıyor, öfkesini yakalayamıyor derler.. ben refüjün üzerinde duruyorum, biliyorsun. yangın kovaları gibi faydasız, kırmızı ve budala yapabilirim bunu biliyorsun, hepimiz için tehlikeyi güzelleştirebilirim. üzerimde ''YANGIN'' yazıyor kocaman oysa içim serin, yüreğim hantal.. kim bilir yolcu, belki ardımdan güzel şarkılar söylenir.. fakat yine bir umut zerresi! yine mi umut zerresi? kim ne bilir yolcu! kim nereden bilebilir umutlarımın manasını? bilemezler işte. hem, şu sonlarla ne demişlerdi anneme veli toplantısında? ''Kızınız manayı fazla zorluyor..'' Olmuyor hanımefendi olmuyor. Sizin bu kızınız var ya, kendini yangın kovası sanıyor.. Siz orda uyuyun hâlâ.' Belki de haklıydı şu, ruhunu matematik işlemlerine teyelleyen şişko adam! manayı fazla zorlamamalıydık hayatta be yolcu. sevmiyorsa gitsindi mesela, pencerede sabahlamak da neyin nesi şimdi?! sahi, umutlarım hangi gözlerin feri ki şimdi? ama gökteki son yıldızla da dün dertleştim ben, yıldızları gözlerine sığdırdığım sevda kimin avuçlarında kum tanesi şimdi? kim kırdı bu aynaları? her ne ise yolcu, olması gerektiğine varıyor derler her şey. su da bulurmuş yatağını hem. Bu böyledir işte yolcu.. Nehir
Hiraaaaaa isimli okura yanıt verildi
Hiraaaaaa
Nehir nie knk anlasın istediyin beklediyin birilermi var
'Bu böyledir' yolcu. yüreğimize dolan ufacık umut zerresini gördükçe manayı zorluyor derler şu insanlar. sevince saçmalıyor, öfkesini yakalayamıyor derler.. ben refüjün üzerinde duruyorum, biliyorsun. yangın kovaları gibi faydasız, kırmızı ve budala yapabilirim bunu biliyorsun, hepimiz için tehlikeyi güzelleştirebilirim. üzerimde ''YANGIN'' yazıyor kocaman oysa içim serin, yüreğim hantal.. kim bilir yolcu, belki ardımdan güzel şarkılar söylenir.. fakat yine bir umut zerresi! yine mi umut zerresi? kim ne bilir yolcu! kim nereden bilebilir umutlarımın manasını? bilemezler işte. hem, şu sonlarla ne demişlerdi anneme veli toplantısında? ''Kızınız manayı fazla zorluyor..'' Olmuyor hanımefendi olmuyor. Sizin bu kızınız var ya, kendini yangın kovası sanıyor.. Siz orda uyuyun hâlâ.' Belki de haklıydı şu, ruhunu matematik işlemlerine teyelleyen şişko adam! manayı fazla zorlamamalıydık hayatta be yolcu. sevmiyorsa gitsindi mesela, pencerede sabahlamak da neyin nesi şimdi?! sahi, umutlarım hangi gözlerin feri ki şimdi? ama gökteki son yıldızla da dün dertleştim ben, yıldızları gözlerine sığdırdığım sevda kimin avuçlarında kum tanesi şimdi? kim kırdı bu aynaları? her ne ise yolcu, olması gerektiğine varıyor derler her şey. su da bulurmuş yatağını hem. Bu böyledir işte yolcu.. Nehir
Hiraaaaaa isimli okura yanıt verildi
Hiraaaaaa
Nehir peki yani bu delirdimmi dmk sjfsdhsdh