"gürültülü kalabalık arasında sessiz bir sedayım , dinleseler belki en güzel şarkıyım duyulmak istedim
Dikenler arasında gökyüzüne kavuşmak isteyen uçurtmayım , zorludur yolum yine de uçmak istedim
Ben karlar arasında açmaya çalışan umutlu ve güçlü bir kardelendim
Ağır olsa da yüküm çiçek açmak , güneşi görmek istedim
Susturdular şarkımı, kestiler ipimi , soldurdular çiçeğimi . Hapsoldum kalabalık arasına.
Can verdi hayallerim dikenler arasında
Ve soldu umutlarım karlar altında"....