"Ah şu iki gözüm neden ağlar durursun
Neden ıslanır kirpiklerim dinlemez beni
Omuzlarım ağrır dünyayı yüklenmiş sanki
Ah zavallı ben çabalar dururum dünya için
Dünya dediğin nedir ki hain , düzenbaz dolu içi
Ah aptal ben ağlar dururum insanlar için
İnsan dediğin nedir ki vicdan yoksa kalbinde ve adalet yoksa zihninde dışına bakıp,makamına aldanma boştur içi "